ZUBRNICKÁ MUSEÁLNÍ ŽELEZNICE
T435.003 na postrku parního vlaku v září 2015

Dlouhé putování lokomotivy T435.003, její soupravy, jejího služebního vozu a jejich lidiček začalo z Benešova, přes Ledečko a Bečváry...

 

Pokud svítí sluníčko, tak se prostě na Ratbořském viaduktu zastavit na pár minut musí.

 

Přes Kolín, Velký Osek a Chlumec jsme dojeli do Hradce Králové, abychom zapojili na hák hektora parní lokomotivu 423.0145 a její doprovodný vůz společnosti MBM-Rail.

 

Cestovní pohoda na palubě lokomotivy T435.003

 

Ústí nad Labem - Střekov se na celý prodloužený víkend stalo domovem historických vlaků od Posázavského Pacifiku, z Tanvaldu a Jaroměře a IMC Plzeň.

 

Práce na parní lokomotivě je i v jednadvacátém století stále stejně náročná.

 

Řidič autobusu barmanem? Ano, i to je možné.

Postrková lokomotiva parního vlaku - hektor T435.003
se vždy na zpáteční cestě ze Zubrníc do Ústí nad Labem stal lokomotivou vedoucí, pára zůstávala na postrku.

 

A co by to bylo za akci, na které se podílí Posázavský Pacifik, aby nebyla okrášlena nějakou bonusovou ptákovinou...
"Osobní vlak" s vozy Bai šplhá náročným stoupáním z Velkého Března do Zubrnic.

 

Tato fotka by mohla nést popisek:
Manipulační vlak nemá do Lovečkovic žádné vozy a tak lokomotiva T435.003 odpočívá na manipulační koleji v Zubrnicích.

 

Ale zpět k realitě muzejního provozu - náročný rozjezd vlaku ze zastávky Malé Březno.

 

Tak příště zase nashledanou na nějaké kouzelné lokálce!

 

Zpět na nabídku fotogalerií

Do archivu jízd